lørdag 5. november 2022

Flappkort - juleklem

 

Flappkortene er fortsatt i vinden og jeg synes de er veldig gøy å lage. Jeg har ikke laget så mange foreløpig, men det blir nok flere etterhvert. Dette kortet laget jeg til en venteoppgave på et Digi-treff jeg var med på tidligere i høst. Oppgaven var å bli inspirert av bildet, og siden jeg syntes fuglen på bildet var så fin, valgte jeg å bruke bildet på kortet mitt. Og så syntes jeg at bildet passet så fint til de nye Papirdesignarkene som kom tidligere i høst.


På forsiden har jeg brukt noen Heartfelt-blomster som jeg hadde laget tidligere. De er laget av farget Bazzill (Stonewash) og stemplet med Distress Oxide Chipped Sapphire, og til slutt har de fått et dryss med Distress Rock Candy glitter. Juleklem-diesen fra Papirdesign er stanset ut i mosegummi. Snøfnuggene er fra Kort & Godt.

På innsiden har jeg brukt Gledelig jul- diesen fra Kort & Godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com