lørdag 19. november 2022

Julekort med kjelke

 

I dag deler jeg et julekort jeg laget på Scrappegarasjens digi-treff i oktober. Der var det en skisseoppgave og jeg valgte å snu litt på den og lage et julekort inspirert av skissen.
 

Her har jeg brukt den nye julekolleksjonen fra Maja Design, den nye kjelkediesen fra Kort & Godt og en veldig gammel snøfnugg kantdie fra Kaboks og en litt gammel tekstdie fra Papirdesign. Pakkene er klippet ut av et klippeark fra Maja Design.


På innsiden har jeg brukt et av de nye stemplene fra Kort & Godt som er embosset på Vellum. Jeg har også revet opp litt Vellum til skrivefelt på innsiden.


Baksiden er dekorert i samme stil som de andre sidene, men her har jeg kun brukt mitt personlige stempel på en bit vellum.


Her finner du produktene på dette kortet:

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com